Äntligen fredag i morgon ☺

Jag har varit trött och seg hela veckan,  så jag haft de en jobbig dag idag med. Men det kommer bli bra när man får vila ut och ha en bra helg😏

Så idag ska jag  försöka ta mig ut på en promenad och ska också försöka att sova ordentligt eftersom jag har en jobbdag i morgon  innan helg :) 

Jag har börjat kolla om på one tree hill  😍 älskar den serien!  Och jag  håller på med lite mat innan gubben kommer hem? Så koka lite potatis och sen blir det kassler med brunsås tänkte jag, ska också koka lite grönsaker 😍  jag har längtat efter middagen.  
Zelda har varit hos mig hela dagen sen jag kom hem, hon har varit riktigt kelig ^^ 

Min älskade skrutta! 💗

Ne jag ska försöka att kolla om potatisen  har kokat upp ^_^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: