Säger god natt 😴

Nu är jag verkligen trött ! Det var nog en lite jobbigare dag än jag trodde de skulle vara.  

Många tankar och funderingar ! Är så sjukt rädd för vissa saker. Övertänker  vissa saker! Som vanligt! 😣

Kristoffer och Robbin har spelat spel med mig på eftermiddagen/ kvällen. Vi spelade fia med knuff och jag vann konstigt nog xD  fast de puttade in mig så mycket 😂 och sen fick hunden vara ute så vi pratade lite med svärfar o Martin. Tänka sig att jag bara har semester 2 veckor till?! De går för fort med semestern 😣 och på fredag ska jag  till sjukgymnast  och fredagen där på ska jag göra lite andra saker fast jag ska till sjukhuset  då me. 


Aja, ska bli skönt med sova nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: