Min helg 😊👌

Jag mĂ„ste sĂ€ga att denna helgen har varit en av de bĂ€sta pĂ„ lĂ€nge ^^ 

Fredag va de Linus Svenning i Älvkarleby  och han Ă€r en fantastisk person! Nu nĂ€r man faktiskt har lĂ€ttare för att vĂ„ga prata med folk ^_^
Det var riktigt kul fredag kvÀll och jag fick skratta mycket och trevligt sÀllskap hade man dÀr ^^
Kommer hem och Ă€r glad och bra trött ! đŸ€—
Lördagen sĂ„ Ă„kte Robbin och Kristoffer ivĂ€g till William  och sen skulle vara dĂ€r och ha speldag och bada. Och sen skulle de pĂ„ en inflyttningsfest pĂ„ kvĂ€llen. Amanda och plupps var sĂ„ snĂ€lla och va hundvakt sen dĂ„ jag och Malin skulle Ă„ka mot Furuvik ! Och se takida đŸ€˜
Jag var hemma sjĂ€lv under dagen och försökte fixa men diskmaskinen strulade och jag har Ă€ven försökt idag och nu ska den vĂ€l hoppa igĂ„ng 😊
Jag övningskörde  till Furuvik, man mĂ€rkte att det var ett bra tag sen. SĂ„ det blev lite fel och det gjorde sĂ„ att jag egentligen inte ville köra Mer, men Malin  sa  att det bara var Ă„ köra vidare sĂ„ man inte bara ger upp för att det gick lite knackigt! Och det Ă€r jag tacksam för att hon Ă€ndĂ„ "tvingar" mig till att fortsĂ€tta Ă€ven fast jag ville lĂ€gga av.  För att sen nĂ€r jag kom fram och fick parkera sĂ„ var jag Ă€ndĂ„ stolt över hur bra det gick  bra  förutom det lilla som gick dĂ„ligt. Malin tyckte de gick  bra  Ă€ndĂ„, jag Ă€r faktiskt glad över att jag övningskör med henne😊

Takida var riktigt bra ! Dog lite hur hĂ€rligt det var att se dem ! Och uppleva med Malin ^^det var publikrekord dĂ€r ocksĂ„ đŸ€˜ det var verkligen en en upplevelse och jag trodde jag skulle dö hur hĂ€rligt det var !  De va nĂ€stan som green day  att se live ! 😁 


Haha blev nog tvĂ„ bilder som Ă€r lika ! 😅
Linus Svenning 👌
Linus Svenning 👌
Han Ă€r en sĂ„n fantastisk person 💜
Linus Svenning 👌
Linus Svenning 👌
Takida đŸ€˜
Takida
Takida đŸ€˜
Takida đŸ€˜
TakidađŸ€˜
Takida đŸ€˜

Idag blir de slappardag! Ska göra lite nytta Ă€ndĂ„ ^^ men mestadels ska jag bara vara lat 😂 

SĂ„ nu sitter jag och Zelda och gosar och kollar pĂ„ film. Har precis varit ute och gĂ„tt med Rex nĂ€stan sĂ„ det blir en liten svĂ€ng snart igen  för att jag har lite ont i kroppen x) de tog pĂ„ en att stĂ„ i Furuvik och sen i fredags xD

IgĂ„r med sĂ„ glömde jag att skriva att vi hade lite picknick  ute vid klippor i Furuvik, SĂ„ Hilma mysigt! Kvalitetstid med ens bĂ€sta vĂ€n och hoppas pĂ„ massa mer mysiga dagar med nĂ€ra och kĂ€ra ❀



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: