Helgen som varit =)

Fredagen var min bästa dag på länge! Att jag fick se Greenday  live och det var sån underbar energi på scenen! Och hopp och studs! :) Sånt som jag älskar! :)
Förstår inte varför jag nästan knappt lyssnar på musik längre, för när jag var yngre så lyssnade jag på musik varje dag :)Ska börja igen för jag mår så sjukt bra utav att lyssna på det ^^ 
Meen i alla fall så åt jag och Malin på pizza hut och Stina den stackaren var sjuk och hade feber så hon kunde inte följa med :(  Men maten på pizzahut var god och vi tog en varsin efterrätt haha inte så otippat så tog Malin en brownie ^^ (hon som ÄLSKAR brownies!) och jag tog mjukglass! :)
 
Och då kunde man äta hur mkt mjukglass för 29 kr som man ville :) Dock så blev de inte så mkt glass för mig :P Blev väldigt mätt efter pizzan :P 
Efter middagen så begav vi oss till globen för insläpp :) 
Sen var det ett förband som gick på klockan 19 och körde fram till 19.30 de var The Interrupters som öppnade  ^^ och de var riktigt bra! :)
Sen 20.00 så gick Green Day och de körde på till 22.30 och jag satt bara och njöt av stämmingen där! Doog lite också :P Älskart! Så nu längtar jag till nästa gång de kommer till Sverige så SKA jag se dem då också :)
 
Lördagen kom Cina och hennes dotter ut till svärfar, och Robbins syskon förutom Elin och vi spelade lite spel innan jag skulle åka och Träna med Malin^^
 
Så vi tog min bil in så kunde jag testa att övningsköra lite också :) Och det gick riktigt bra till vi skulle byta chafför och bilen ville inte starta -.- SKITBIL! Men Robbin och Simon kom och hjälpte oss igång med bilen och vi tog Malin och simons bil i stället för att ta sig in.Vi handla lite saker och sådär också på kvällen :) Sen på kvällen när jag kom hem så blev de chips och dipp plus att jag köpte lite till alla hjärtans dag också :) 
 
Och idag vaknade jag 08.20 och var klar vaken. så blir en tidig kväller idag kan jag lova! Ska bara duscha  nu efter inlägget och sen blir de bums i säng! 
Var ute med Malin på en kort promenad och sen raka vägen till mamma och pappa för att hjälpa mamma att söka lite jobb :)
När jag kom hem så har jag varit lat fast jag egentligen hade behövt att fixa 10000 saker:P får bli i veckan i af :) Har nog kommit på alla saker jag har tänkt att fixa i af :D
God natt :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: