På väg till gymmet!

Nu är jag snart i Gävle för att jag ska träna. Egentligen är jag för trött men jag pallrar  mig i väg för att förhoppningsvis  kunna sova bättre utan att vakna i natt -.- 

Vaknade i natt å va så hungrig så jag mådde illa 🤔 så sjukt irriterande! 

Jag har sovit dåligt 3 gånger denna vecka-.-  så jag hoppas på att fråga kommer gå mkt bättre  ✌
Jag håller på att somna på bussen flertal gånger men det  går inte att sova på bussen längre x) det var en helt annan sak då man pendlade så mkt fram å tillbaka till Gävle ^_^

5 dagar till så får man träffa svärmor och Robbins släkt på hans mammas sida ^_^ så det ska bli kul att få komma dit och bara njuta ^_^ äta God fika 👌 

Nä nu ska jag väl försöka koncentrera  mig på att hålla ögonen vakna xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: