Varför är det bara jag?

När man kommer överens om saker och allt går i kras? Jo de gjorde min fredag och jag är bara  mer irriterad!


När jag känner att jag kanske klarar av lite mer saker för att jag inte har superont  just nu så vill jag göra lite nytta! Men när man väl bestämmer  att man ska göra saker så  vill inte den  andra parten... 
Ja jag må vara gnällig, men när man säger att man ska göra saker så händer det inte så mycket just precis då. Utan vi kan göra mer i veckan... Men jag skiter i det! Vem har sagt att jag klarar av mer då? Jag vet att jag har äckligt ont och de få gångerna jag faktiskt kan göra lite så vill jag göra det.  Inte nog med att jag känner att jag inte hinner med mer saker som jag egentligen vill-.- ?! 

Usch blir så sur !  Men jag får inte vara den som gnäller på sådant.. 

Samma med semestern, jag fick tänka många steg längre än han, jag måste alltid tänka längre, så jag vet att inte hunden får vara själv för mkt och sen alla andra saker med
 Ja lite bitter är Jag, men  jag vill  också göra saker just nu, för sen blir de ännu svårare för mig än för honom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: