Vacker solig dag :D

I dag har det verkligen varit en fin dag! Va lite hundvakt och sen har jag startat en maskin med tvätt som jag ska hänga upp ute (Y) och passa på när solen skiner så fint ^^  Älskar dagarna då man kan känna sig lite slö :D Men i kväll så blir det att sova tidigt, då har jag tid hos sjukgymnasten (Y)
Så i morgon ringer min klocka 07.15 xD har inte behövt gå upp så tidigt sen förra fredagen xD haha men jag kan väl bara säga att jag har haft en sjukt bra dag och jag tror nästan att jag kommer få en lika bra dag i morgon, och jag hoppas också att de kommer hjälpa ännu mer  med besöket hos sjukgymnasten  så man kasnke inte har lika ont i af ^^ 
Robbin var så söt i dag, dock är han ofta det men han kan göra så mitt hjärta smälter ibland lite för mkt! Bästaste jag har kunna få som min man <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: