Tandlärkare och barnmorska (Y)

Idag blir de full rulle! Ska åka till Tierp till 15 för att få min tand lagad, skönt! Men jag gillar de samtidigt inte! Har känt hålet i några dagar men drar mig lite för att åka och laga.
Men nu blir de gjort och jag har barnmorskan efteråt så det kan bli bra! Håller på att laga mat nu så vi har till middagen, Robbin ska ut och övningsköra som de lär idag med! Så då är det bra att maten är klar och jag inte behöver stressa med det då när jag kommer hem.
Och jag fick sova till halv 11 idag och rex kom och väckte mig att det var dags att komma ut å kissa efter husse hade gått med honom på morgonen! Så klädde på mig och gick upp då å släppte ut honom på gården <3 Duktiga killen! nä nu ska jag leta på kläder som jag kan ta på mig då jag ska åka i väg i detta dåliga väder :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: