Sova snart kanske? 😀

Jag ligger i soffan och jag har gjort det sen vi kom hem frĂ„n svĂ€gerskan med familj, eller vi var över till svĂ€rfar för att min svĂ„ger har kommit hem frĂ„n utomlands  sĂ„ vi va dit Ă„ pratade lite ^^ 

De va kul att höra hur han hade haft det 
Och lite sĂ„nt ^^ fina bilder fick man se ! SĂ„ avundsjuk pĂ„ att fĂ„ Ă„ka 👌 men nĂ€sta Ă„r ska vi Ă„ka har vi sagt.😏

Kan inte sluta kolla pĂ„ dessa bilder đŸ˜đŸ˜»

I morgon ska Robbin vara ute Ă„ köra soft med sina vĂ€nner,och jag ska försöka göra lite nytta  đŸ‘Œ idag orkade jag verkligen inte!  Min kropp tar lite död pĂ„ mig Ă€rligt talat xD  jag fĂ„r se vad lĂ€karen sĂ€ger om jag kommer bli förlĂ€ngd  sjukskriven  eller om de tycker att jag kan gĂ„ tillbaka till  jobbet eller ej. 


Sen tĂ€nker jag pĂ„ sĂ„ mĂ„nga olika saker och jag vet inte riktigt vad jag ska sortera ut,  vad som Ă€r det viktigaste eller om de finns nĂ„got som jag kommer behöva tĂ€nka pĂ„. 
Jag har 1000 bollar i luften och som sagt sĂ„ kan jag inte riktigt sortera det ocksĂ„. Vila och sen fĂ„r jag försöka andas  och inte behöva tĂ€nka sĂ„ mycket överdrivet  đŸ‘Œ



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: