Snart sova och tagga sjukhus i morgon 👌

Just nu sĂ„ kollar jag pĂ„ det okĂ€nda medan Robbin kollar pĂ„ games of Thrones  đŸ‘Œ vi har umgĂ„tts lite idag med, vi drack te och Ă„t macka ^^ Robbin gillar mitt te 😂👌 vanilj och rabarber đŸ˜»


Men Det mĂ€rktes att jag inte kunde kunde stĂ„ lĂ€nge eller sitta lĂ€nge dĂ„ jag höll pĂ„ med maten. Blev god mat i af 👌 och Robbin blev vĂ€ldigt glad ^^ sĂ„ det Ă€r kul att det blir sĂ„ uppskattat ^^  sen har han varit dĂ„ snĂ€ll  och hjĂ€lpt mig lite sĂ„ jag tycker det har varit vĂ€ldigt bra 😍

Och i morgon ska vi hjĂ€lpas Ă„t Ă„ fixa lite tvĂ€tt sĂ„ den kommer undan ^^ 


Gud va jag lĂ€ngtat utomlands 💗

Ska ta lite Alvedon och hoppas pĂ„ att vĂ€rken ska försvinna lite, och anvĂ€nda tensmaskinen  en svĂ€ng till.  Men som sagt.. ont har jag och har inte upplevt denna vĂ€rken förut som jag har nu! 



Det mĂ€rks att det blir mĂ„nga inlĂ€gg,och det Ă€r bara för att jag har sĂ„ fruktansvĂ€rt trĂ„kigt pĂ„ dagarna nĂ€r folk jobbar eller gĂ„r i skolan  Ă„ jag Ă€r hemma och inte kan göra sĂ„ mycket. 
Jag ska försöka Ă„ka till mitt gym och pausa mitt medlemskap eftersom jag har sĂ„ ont och kan  inte trĂ€na just nu 😕 och jag hĂ„ller pĂ„ att klĂ€ttra pĂ„ vĂ€ggarna!  
Usch, dumma foglossning-.-  

 
Jag har en sĂ„ bra födelsedagspresent planerad till Leona redan 💗 och jag hoppas att man kommer hitta  julklappar till Leona och Stella ^^ och sen ska jag försöka fĂ„ Robbin Ă„ sĂ€ga va han önskar sig med i julklapp ^^ Ă€lskar att köpa julklappar 😍 

NĂ€ nu ska jag försöka kolla mer pĂ„ det okĂ€nda ^^  Ă€lskar att se allt med andar 👌💗

BĂ€sta sommarminnena 💗
BĂ€sta sommarminnena 💗
BĂ€sta sommarminnena 💗
BĂ€sta sommarminnena 💗
BĂ€sta sommarminnena 💗
BĂ€sta sommarminnena 💗
BĂ€sta sommarminnena 💗
BĂ€sta sommarminnena 💗
BĂ€sta sommarminnena 💗
BĂ€sta sommarminnena 💗


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: