Sista natten själv innan Robbin kommer hem!

Jag har varit ut med hunden vis 9 sista gången.  Är så nojig över att sova själv! Jag är glad över att det är sista natten och att han kommer vara hemma sen. 

Jag skulle egentligen ha försökt att sova för länge sen för klockan ringer tidigt i morgon. 
Jag ska följa med mamma till Skutskär för att hon ska klippa Ludde så följer jag med som sällskap 😄 sen ska Ludde följa med mig hem och vara här ett tag 😊
Jag ska försöka pallra mig in i duschen så jag kan lägga mig sen 👌 om jag nu kan sova 😪 

Längtar mest till 13 timmar till Robbin   kommer hem och då följer också Pettson med:) så det kommer att bli kul👌 

Sen på fredag ska jag äntligen få åka in på  Pride 👌 jag har aldrig varit på det och de få gångerna jag har kunna åka eller ja då jag har velat så har jag jobbat och varit för trött efteråt för att åka 😦. Men nu så är det inte så, visst, jag skulle varit på jobbet denna vecka om jag inte hade blivit sjukskriven.  Men man tycker att det är lite tråkigt att vara hemma och alla man känner jobbar eller sådär. Själv sitter man hemma och kan inte göra så mycket åt det.  Men jag vill ha ork att göra saker  och inte ha ont. Jag vill också kunna jobba 😦 man saknar ställena man jobbar på. 


Men det ska bli mysigt att få ta hand om tuss i morgon och sen att jag har Robbin hemma igen 💗



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: