God morgon !

Säger god morgon nu fast jag har varit  vaken sen 09. 

Ligger kvar i sängen än och är så fett seg x)  det märks att man inte riktigt har rutiner som när man jobbar x)
Idag bjuds det på mycket roligt och jag ska försöka pallra mig upp och äta lite frukost och göra mig klar. 

Meeen  det är ju så mycket skönare att ligga kvar i sängen xD  men vaken är jag i alla fall ^^ det blir en regnig dag som de är lite synd att det blir men helt okej endå. 

Rex ska få vara hos mamma och pappa  så får han sällskap i af ^^ har så många idéer och har nog inte kommit på något än som jag ska göra till verklighet x) det går sakta men säkert i alla fall x) 

Hoppas alla får en bra dag 💗



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: