Dåligt humör 😣

Malin sa  saker idag som gjorde mig Glad, hon vet vad hon ska säga för att jag ska säga! Men sen när jag kom hem från  tierp  efter barnmorska och tandläkare  så va jag på så dåligt humör..  Har att göra med att jag sov 4 timmar och sen inget mer..  äckliga halsbränna  och sen allt annat som värk och sådär.



Tandläkare: även fast jag ringde 08 i morse  och då lät det mer som att jag skulle få vänta till 15 sep.  Men jag tror vi missförstod varandra! Och sen ringde jag senare och då fick jag en tid   15.00 och när jag var på väg ner så fick jag stressa till tandläkaren och de va väl sådär! Sen va de tydligen tur att jag kom in!  Får se om 3 månader om jag måste göra en rotfyillning  -.- har jag tur så hjälper det som tandläkaren  gjorde idag
 Och de sa  att jag skulle ha kommit tidigare..  Men svårt att komma in tidigare när man inte har känt det så tydligt som förr. Men bedövad som ett as  så gick  jag till barnmorskan   och kollade hur bebis mådde. Och hjärtat slog fint och magen hade växt lite från 27 till 29 😏 jag tror det är  bra. 😁

Sen fick jag bara äta flytande ett par timmar efter så köpte soppa. Skulle ha åkt med Tobbe hem,men han jobbade över lite,så tog bussen hem. Blev så sjukt blöt och va sur sen.. -.- har ont i munnen nu och är hungrig !  Så ska nog ta något att äta känns det som om skulle vara Bra! 

Så sugen 😇

Ska göra lite kvällsfika nu så kanske man inte behöver halsbränna heller! 


Ska ut å brummar lite bil med Malin i morgon 😉 så man snart kan man köra mer i stan snart 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: