Biobesök och jobbdagar samt sjukhusbesök innan helg

Igår så var jag, Malin,Simon och robbin och såg gardians of The galaxy volym 2 på premiären ^_^ den var bra, dock så tycker jag att första filmen var bättre än den nya. Men heltklar sevärd. 

Sen när vi kom hem så va klockan  Max 21.00 och jag tänkte att vi skulle sova  tidigt,men icke! Jag somnade inte fören  22 och när klockan ringde så var jag mer död än levande-.-  sen efter jobbdagen så var de Apt som var ca 1 timme långt och nu är jag på bussen hemåt, så nu ska jag hämta min cykel och sen ska jag fixa lite å när jag kommer hem så blir det att laga mat å inta soffläge! 
I morgon ska jag åka till accis :/ jag ogillar egentligen sjukhus men de e lika bra att man åker så man  får det gjort. Sen ska jag faktiskt sova ut länge i helgen och bara njuta  av  helgen ^_^

Jag ska försöka att städa lite idag om jag orkar, vilket jag hoppas på. Är fett trött och kommer väl bara vara ännu tröttare i morgon men tur är ju att det är fredag ✌

Hade vilja vara på plats på hockeyn  idag också, men kommer hem på tok för sent och sen är de nog slutsålt  x) men hejar på hemifrån^^  
Helgen är efterlängtad och jag vill bara vara hemma utan att behöva gå upp 4.45 varje morgon x) 

Så mysigt med både Zelda å busan ❤ vill ha helg igen å bara mysa med mina kissar ❤

Vad ska man mer göra då? Jo jag ska försöka hitta på lite kul saker att kolla efter och sen ska jag väl vara lite mer hemlighetsfull än vanligt 😉


Hejdå 😋



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: