Trötter

Ja nu är vi nere på ensiffrigt och nästa helg är det dags, komma i från allting här hemma som har hänt och händer, så det kommer vara riktigt härligt då när vi kommer i väg å slippa tänka på alla saker som kanske har varit jobbigt eller bara irriterande.

Just nu är vi hos svärmor och robbin sitter med datorn och jag ligger i sängen och håller på att somna för jag är sjukt trött å vill helst bara sova. I morgon funderar jag på att ta en promenad och kanske måla lite mer i min målarbok, men får se vad lördagen kan bjuda på 😄

Idag så har jag varit översocial så jag har försökt få mer kontakt ed robbin än vanligt x) haha han lär ha tyckt jag va så jobbig på tåget xD men nu ligger jag typ helt död å vill sova xD kanske är lite tidigt men har varit så trött hela dagen 😂

Ska kanske få lite fina bilder nu när man är hos svärmor 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: