Torsdag hem å städa sen efter jobb 😕

Idag var det riktigt segt att kliva upp x)
men robbin väckte mig så man vaknade ordentligt 👌😂

Jag har nog inte riktigt hittar samma tempo än som jag hade innan jag gick på semester x) lite jobbigt men det har gått bra ändå å jag hinner det jag ska göra före 08.00 ^^ så lite bra är jag i af ^^
Nu har man en liten rast innan man ska fortsätta med dagen. Är sjukt hungrig xD
Det är skönt att det är fredag i morgon och då ska de bli en bra dag ^^ träning med SH'bam 😁
Annars då? Jag har beställt lite julklappar från wish och sen ska jag också kolla lite mer på till de två personerna jag har i secret santa :) det kommer nog bli bra ^_^ åker om 15 dagar till ullared också ❤ helt perfekt!

Den bästa som finns ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: