Säger god natt!

Hej alla glada som läser min blogg! Även fast de kanske inte är så många så är jag glad att någon läser :)
Helgen har varit rätt så bra hittills :) jag köpte mig en stor mjukisdjurshund som ligger i sängen x) ytligare en till min samling:)
Jag köpte också de sista julklapparna som skulle köpas å slås in :) så det är skönt att man är klar nästan 1 månad före så man slipper den hemska stressen !
Det är alltid så jobbigt att känna att man måste stressa -.-!

Igår var vi in till Uppsala och gick på netonnet,ikea,biltema,öb och citygross:) köpte massa kul saker och jag var faktiskt riktigt nöjd med det jag köpt ^^

Idag så var jag med mamma å pappa till skutskär och handlade lite. Blev två nya panellängder som var julgardiner ! Så jag bytte gardiner i vardagsrummet:) men kom inte längre än de x) så i morgon ska jag byta i varje fönster och sen ska jag också damma och torka lister osv ^^ göra det lite julfint ^^
Jag längtar till julen för att jag kanske får semester och då ska jag hinna med å göra lite mer saker än de jag har hunnit hittills XD
Sen ska mamma och jag göra egna köttbullar och lite annat smått å gott ^^ vi ska spela på uppesittarkvällen dagen före julafton och bara mysa till det och det är något som jag också längtar efter:) ett år med julfirande hos mamma å pappa som var för snart två år sen. Varannat år kan vara lite jobbigt i bland men får väl göra de bästa av det, att man kanske firar sin egna jul med sin familj då när man har en egen. :) skapa nya/egna traditioner ^^

Sen idag på kvällen så åkte vi å firade en tjej som vi känner som har fyllt 27 ^^ så det var kul att vi blev ditbjudna ! Så Malin och Simon följde också med dit ^_^ och vi kunde åka hem före till hunden så de gjorde vi också. Så nu ligger jag här i sängen efter ha gått en liten fråga kort promenad med Rex ❤ han ligger i sin nya bädd och njuter ^^medan jag ligger här själv och väntar på att kunna sova, eller om jag inte kan somna innan han kommer hem..
Nä nu ska jag släcka lampan!

Word!
Årets alla julklappar utom 1 som vi inte riktigt vet hur vi ska slå in än. Men det kommer vi nog på hur vi ska göra med det! Men känslan att känns att man verkligen är klar är underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: