Onsdagen 30 november som jag har längtat efter :D

I morgon ska vi på stjärnklart med Robbins jobb^^ Det ska bli skitroligt att vi kommer i väg och gör något skoj ^^
Det ska också bli lite extra kul för att jag kommer få se Molly Sandén, martin stenmark och Ola salo som jag minns nu iaf :) Så i morgon blir de hem från jobbet, duscha, gå med hunden på en långpromenad och sen ska vi åka :D
Dock kommer jag vara riktigt trött efter det när man kommer hem vid 12 eller 1 tiden på natten xD så ska sova tidigt i kväll så man orkar med att jobba hårt i morgon och kanske göra lite extra och sen blir det att sova tidigt som attan på torsdag XD
 
Men idag har det gått riktigt bra på jobbet! Och jag har faktiskt taggat till mer än vanligt ^^ Kände mig inte lika stressad på morgonen som jag brukar kunna göra ^^ Och i morgon ska jag försöka göra lika bra i från mig som idag och inte behöva känna mig så stressad ^^ Och jag är positivt överraskad över att jag var så glad i dag, och att det inte alls har känts så jobbigt som jag har haft de sen i söndags. Men snart blir det min tur med allting igen, att få tänka och sen njuta mer av livet!
Jag fick semestern över jul och nyår vilket var skönt att få :) Så nu ska jag bara njuta av tillvaron och sen att jag faktiskt kan få vara lite ledig med gubben då han blir ledig också :)Så ledighet samtidigt var inte den senaste gången att man har varit det ^^ Var i oktober då vi skulle åka på smekmånaden! Så i sommar ska jag söka semester samtidigt som honom så vi faktiskt kan göra något tillsammans på ett annat sätt på sommaren.
 
Jag och Robbin ska försöka få iväg lite pappersretur denna vecka så vi kan få bättre ordning här hemma igen ^^ och jag ska köpa busskort till semestern så jag kan åka å träna en massa! Har så fruktansvärt många idéer som jag ska göra, funderar också på att ta en tripp till Uppsala och vara där en sväng, och sen måste jag försöka planera då jag ska träffa Jenny sen också för att byta julklappar :D
 
Sen ska det bli så sjukt kul att få fira robbins systerdotter på hennes 2 årsdag utan att behöva att tänka på att man måste gå upp tidigt dagen efter! Samma när man ska fira jul hos svärmor med :D Och sen att man också kan få varva ner  lite när det har varit  lite mycket ett par dagar / några veckor nu så lär  det behövas. Då när man känner att man inte riktigt har mått så bra och att man känner att man verkligen behöver en sväng där jag kan ta hand om mig själv lite mer igen.
 
Jag har beställt en sovorm till mig, som är ca 3 meter lång. Den är väl egentligen till barn men jag har inte barn och inte gravid men behöver något extra just nu känner jag.Och den dagen jag får barn så kommer jag att ge den till mitt barn. Och jag har mina drömmar om att bilda en familj med Robbin, och han är min dröm och har nog varit sen jag var liten, utan att jag kände honom då. Men att ha en man som följer med mig till sjukhuset då jag har varit rädd att jag har något jätteproblem med hjärtat som jag trodde för ett par år sen. Men han satt där med mig på hans semester och tog min hand och sa att de skulle gå bra. och jag är överlycklig över att jag kommer veta att jag kan få ta hand om min man och självklart om mig själv ! Och sen får vi ju faktiskt finbesök också av boffer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: