min dag

Min dag har verkligen varit fucked  upp 😣
Först trodde jag att jag hade försovit mig nästan hela tiden och sen börjar vår  bil larma-.-  så jag trodde  att de va brandlarmet och fick panik!  Sen har dagen varit lite si sådär . Men den var bra då jag tränade och speciellt då vi firade Malin ^^ Det var en bra dag så:) och sen bio med dessa roliga filurer som jag trivs så bra med i sällskap^^ 

Men mitt humör har verkigen inte varit bra alls idag , märks att man snart ska få mens då alla hormoner bara springer iväg  och humöret är som en berg och dalbana! Vilket jag hatar mest av allt! 

Men jag hade en trevlig dag med dem som jag umgåtts  me idag, i af Malin å Simon ^^ 

Gäääsp! Nä nu ska jag sova så jag orkar upp 8 i morgon. Hänga upp tvätt och släppa ut hunden för att kissa ^_^ 

Amanda å plupps är så snälla så de passar Rex i morgon så de sover här idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: