Provet händer i morgon redan!

I går så fick jag Sms av min gruppledare  att vi ska ha prov på det vi har lärt oss på utbildningen! Och jag är fett nervös! Hoppas bara att jag kommer att klara det!Men jag kommer ju ihåg relativit bra men är mest nervös för  de som blir sant och falskt!  Men jag får göra det bästa utav situationen och hoppas på att jag kommer att klara det utan problem.
Så i kväll så ska jag sätta mig med böckerna och plugga lite sant och falskt, det är nog det som kommer vara jobbifast för mig att göra. Och jag hade önskat att provet annars var på fredagen i stället. Så hade man kunna läsa på lite mer också!
Och Robbin sa att han skulle hjälpa  mig att plugga lite mer i kväll, men får se då när han kommer hem.
 
Ananars idag?
Jo jag har varit till sjukhuset och kollat mitt knä, så nu ska jag göra lite önvingar så ska jag dit om tre veckor och se om det har börjat hjälpa lite ^^ Och jag har sovit en sväng efter de för jag hade en sådan jäkla huvudvärk! Men sen så har jag försökt pluggat också och jag hoppas på att Robbin kommer vilja hjälpa mig innan vi ska sova, han spelar en stund och jag har precis tagit en paus och hoppas på att jag har lyckats få in lite mer i huvudet! Så jag hoppas också på att jag kommer att klara provet! :)
Så ni som läser min blogg håll tummarna och tårna! :)
I helgen ska jag träna och även ska jag ha lite kvalitetstid med mamma på lördag ^^ Och sen kanske ska åka å fira morbror som fyller år i dag så kanske man kan åka i helgen ^^ Sen ska jag försöka hinna med att  kolla på tyg i Stan så jag kan ta och sy lite olika saker nu som jag har börjat intresserat mig för ^^
Jag sitter bara och räknar ner alla dagarna till vi ska åka utomlands! Och de tickar på neråt riktigt bra! :) Och jag har väl 104 dagar kvar eller något sånt innan vi bär av!
 
 
Och jag ska försöka hitta på något gott att baka då jag fyller år också, det är ju snart dags för det med. Men nu ska jag gå i väg och fixa lite inför mys med Robbin innan han ska förhöra mig och innan sängen kallar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: