Jäkla bra då!

Till alla er som hela tiden måste prata skit bakom min rygg och sen vara så jävla avundsjuka på mig-.-
1. Jag har ett jobb, så om jag köper saker som ni blir avundsjuka på så är de inte mitt fel.
2. Ingen annan som vet ett skit om mitt liv och vad jag håller på med.
3. Jag behöver inte höra era åsikter om de ni tycker är FEL på mitt liv.

Är man så jäkla avundsjuk å inte kan fråga mig om saker i stället för att gå bakom ryggen på mig kanske ni enbart ska hålla käften.. Jag köpte bil för att jag håller på med mitt körkort, har planer på att köra upp och skriva i höst! Och sen för att kunna köra i VÅR bil utan att jag ska behöva låna andras. Och en perfekt bil att börja med efter man har tatt körkortet.. ni som är så jäkla bra på att snacka skit om mig kan lika bra dra åt helvete! Jag behöver inga falska människor som er i mitt liv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: