I morgon börjar mitt nya liv 🤗

I morgon ska jag börja med att sluta äta godis chips och dricka läsk, för nämligen har jag gått upp lite för mkt i vikt på den senaste tiden då jag inte har tränat lika mycket som tänkt-.- så nu ska jag satsa på att gå ner 5 kg minst till vår smekmånad:) vill börja bli nöjd med min kropp och ska börja i morgon då jag vet att jag kan gå ner lite i vikt ^_^
Så i morgon är det en ny månad och nya tag, blir att börja träna mer nu än jag gjort i juli x) blev vara träna 6 dagar av 31 xD så det är lite skamligt x)

Så döm mig inte för att jag tänker på ett sätt, eftersom jag känner själv att man inte är lika pigg som jag har varit så är det dags att ta tag i det igen ^__^ min väg mot mer välhälsa ^_^ haha eller må bättre, bli piggare osv ^_^ äta bättre! Mer frukt å grönt som innan sommaren 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: