Äntligen är jobbdagen över !

Nu har jag jobbat 7 av 12 dagar ! Och det är faktiskt skönt att få jobba lite :) helgen som kommer ska jag bara njuta av ledigheten och möjligen åka å träna^_^ jag skulle vilja åka till norrskedika bakluckeloppis men de får man väl se om man hinner någon lördag eller om det kanske går buss ut ^^ nu sitter jag i Tierp å väntar på tåget mot Gävle, ska åka å träna för att koppla av lite innan nästa jobbvecka drar igång :)

Jag har fått se så många fina bilar och man har fått träffat morbror och sen träffat gamla lärare man har haft på gymnasiet ^^ så jag klagar verkligen inte ^_^

Men känner mig väldigt pigg ändå fast jag har jobbar så som jag har gjort x) de e härligt att se alla fina bilar ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: