sova ca 4,5 timmar innan jobb

God morgon! Eller vad man nu kan skriva! Jag ska försöka sova på bussen in till Gävle.  Är sjukt tröttna längtar nog mest efter att kunna få sova igen. 
Jag måste bli bättre på att sova mer timmar. Just nu när jag jobbar bara då och då så tar de så jäkla hårt!  Att man sover oroligt, kommer ja vakna  av larmet eller har jag glömt att ställa  larm?  Så jag längtar bara till februari slut så jag kan göra praktik. Det skulle vara så mycket skönare  att göra. Ha något att gå till varje morgon i stället för detta.  
Nästa vecka blir skön, lär gå  upp ungefär lika tidigt  men det är då också 3 dagar Irad  jag ska jobba. Mycket bättre! 
Jag hoppas att vi blir många idag, så jag kan åka hem och sova i min säng och att vi blir i stort sätt klara. Det skulle vara de bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: