ångest

Jag börjar få ångest mer å mer då jag ska jobba. Jag trivs inte till 100% längre där jag jobbar som mest. Jag saknar trappstädning och kunna få jobba med det. Jag längtar på så  sätt till 1-3 februari   då jag ska jobba i stället för mamma. Det skulle  vara ännu roligare om jag fick jobba med henne igen. 
Men jag brukar kunna jobba med alla  personer, jag tycker om att jobba i grupp. 

Jag hatar att jag inte kan sova hemma med robbin då kan jag sova så mycket bättre. Men tur att jag  bara jobbar någon dag så jag slipper vara i från han så mycket.

Jag tog mig en promenad från mamma å pappa runt en veva så som jag å Malin  brukar gå. Inte hela vändan men en 2/3 av den^^ Det var en bra vända så jag kan få tänka igenom saker och mina saker som jag är orolig för. Jag vet inte riktigt vad det är nu som inte står rätt till,  men det något som  gör att jag inte kan sova och jag drömmer  mardrömmar och får en konstig känsla  över att allting inte står rätt till "/


Tidigare ute idag  med älsklingen  å Rex 💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: