Nattjobb nalkas!

I dag har jag städat här hemma och nu ska jag snart äta mat, Robbin kommer snart hem också, eller ja, om ca 40 min.
Så jag tänkte äta lite före honom och sen så ska jag bara fixa det sista innan jag ska ta mig i väg till bussen. Jag  skulle gärna vara hemma i natt för att gosa med Robbin, men jag får gosa lite med honom i morgon innan jag ska sova tidigt och upp å jobba tidigt på söndag också.
Och på lördag ska jag å malin i väg en sväng till valbo för att kolla lite i affärer och sen se Molly Sandén :D Och det kommer att göra min helg :D
 
Ska bli kul att få höra henne live  igen :D  och sen så klart att få umgås med min bästa vän gör inte saken värre :) Så blir att sova några timmar och sen ska jag i väg  å ha en riktigt bra lördag :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: