Frukost och strålande väder :)

Nu sitter jag och äter frukost - Chockodu på rostade mackor :D  och dricker ett glas med saft :)
Och tidigare i morse  när jag gick med Rex  och det var sånt strålande väder! Och jag älskar då när det är så fint väder, ska höra lite senare med blomman om hon känner för en promenad :D Att få prata och planera lite inför lördag :D
Jag kan knappt tro att jag ska jobba natt på fredag och sen att jag ska jobba söndagen, men det är härligt att tjäna lite extra pengar nu  gubben min fyller år snart :D
 
Jag har så många planer på vad jag skulle vilja göra men får se när jag kommer att hinna med allt.
 
Jag håller på att greja och sådär idag :D blir bra det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: