Vaccin och promenad

I dag var jag  ner och tog vaccinationssprutan igen, nu har vi tagit spruta nummer 2, så vi är redo nu för att åka till  Mallocra ^^  31 och 39 dagar kvar till vi underbara saker :D
 
 
Och min underbara förkylning har "äntligen" brutit ut -.- Och jag som ville träna i helgen! Men jag har lyckats gå upp det jag lyckades gå ner, men nu när jag är små sjuk så får jag gå en massa promenader och hoppas på att jag kan gå ner de 1,2 kg som jag har gått upp, dock ska man inte stirra sig blind på siffrorna på vågen. Men jag får så som jag och Malin pratade om i dag, att jag får mäta mig på kroppen i stället! Så idag har jag mätt mig och sen ska jag mäta mig sen igen om en vecka och se om man har lyckats med att minska något litet runt midja osv!
 
I dag och i går så har jag och Malin gått promenad ^^   så 1 mil på bara 2 dagar :D  så nu ska jag försöka gå 5 km varje dag ^^ Även fast jag kommer att åka å träna ^^
Jag hoppas att jag kommer att kunna sluta äta godis å chips XD Det är som ett beroende xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: