valborg ☺

Det blev en bra valborg, och jag fick vara med mina vänner och min man och vi grillade och sen kollade vi på bio ^^ Det var riktigt najs! 

Filmen vi såg var riktigt bra,  och jag tycker att filmen var riktigt bra och som vanligt  så blir jag glatt överraskad  om hur bra filmen egentligen är! Och jag köpte faktiskt popcorn för  en gångsskull ^_^

Idag köpte jag också en ny klocka till vardagsrummet  och den vart riktigt snygg måste jag säga. Och sen planterade jag och mamma nya blåklint och får se om de lever bättre än de förra. 😂
Mamma och jag gick med  hundarna och pratade lite. 
Vid 13 började vi grilla och det var en riktigt mysig dag! Jag är så trött nu så jag ska snart sova innan jag får mer av att det ska kännas som om jag ska gråta för ingenting igen. Vet inte varför  det är så just nu, förmodligen för att ma  är så trött  och verkligen behöver sova nu. 
Idag vaknade man ju första gången halv 6 och sen va man klarvaken 7 på morgonen.  Trodde man skulle  få sova lite längre i af, men så blev det inte.  

Nu ligger man nyduschad  i sängen och ska sova snart med hundar och katter medan robbin spelar och jag hör han alltid lång väg hahaha!  

Zelda var så söt i morse! Hon pratade som fan och ville vara med mig hela tiden, så när man skulle spela in och sen så sa hon godmorgon till Malin på snap 😊 haha  lillskrutt 😻

Det är fett jobbigt att vara tjej i bland, alla jäkla hormoner och att man inte kanske orkar lika mycket som man egentligen vill göra som tjej! Så i dag önskar jag att jag var kille och inte hade lika mycket hormoner  som  spökar  något fruktansvärt  !😂

Jag älskar verkligen min nya tatuering och den blev fett lik min lurv 💖 mitt hjärta spricker lite när jag tänker på honom, och hur mycket jag saknar honom ! 18 september i år så är det 4 år sen han fick somna in för hans dumma cancer! Och annars hade han nog levt några år till 😕 en dålig bild tagen igår innan jag la mig. Men när de har gått ett par dagar till ska jag ta en ny bild.  Jag är så glad att jag gjorde denna.  Och nu är min första riktiga kärlek  på min arm. Och han var också min bästa vän💗  någon som alltid fanns där och skyddade mig alla dagar oavsett och älskade mig också villkorslöst!  💖💖
My first  love forever  💖💖💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: