Tisdag- fixa lite saker!

Det är sjukt vad man ska hinna med ändå ! Jag känner mig stressad denna vecka också. I morgon ska jag på jobbintervju och jag ska försöka vara lugn och inte alls stressa igenom saker. Och gosse va nervös jag är! Vilket är en jobbig sak att göra just nu!
 
 
Jag har många saker på G,  och det känns som om det är riktigt stressande för att hinna med att göra det. Men det ska nog gå bra! 3 dagar att kunna bara ha fokus på det till jag ska träffa läraren, och sen är det bara det lilla sista på  mina två sista komplitteringar som jag har kvar att göra! Men jag vill bara bli klar nu så jag slipper detta!
Nu har jag också ansökt att bli PT, så får se om man kommer in på det eller ej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: