Måndag- massa tankar!

Jag känner  mig lite låg ibland, och idag är väl en dag där man tänker för mycker för att man har  haft för mycket tid att tänka på saker som kanske inte alltid är så bra för en.. I alla fall inte för mig är det speciellt bra att jag tänker för mycket. Jag längtar till så många olika saker, så man kan hålla sig lite mer ockupperad så man inte har tiden att tänka så mycket!
 
Jag är inget fan av måndagar, jag vet inte om det kan vara ångest som kommer så fort jag vet att det blir måndag-.- Men snart så kommer det bli bra och jag hoppas på att jag snart få ett fast jobb, inte för att jag har varit arbetslös så länge, men jag vill gärna ha ett riktigt bra jobb där man trivs! Men man får hoppas på att man kommer att få ett sådant jobb :)
 
Just nu sitter jag och planerar olika små "utflykter" som jag ska göra :) och  jag har hittat ett par skor som jag vill ha också x) Och det skulle vara riktigt najs om man kan köpa dem i veckan ^^ Man har ju en sådan snäll man som köper  skorna åt mig :D  Hatar att jag inte  har så mycket pengar :/ Så jag kan köpa det som jag behöver själv -.- Men jag hoppas som sagt att jag får ett jobb som jag får en anställning på :D Så man kan börja spara pengar och såklart betala alla mina räkningar :D Utan att behöva få hjälp :))
 
Jag har gått promenad idag och det var en riktigt bra promenad också ^^ Kände hur lycklig jag kände mig och imorgon ska jag också ta mig e promenad ^^ och då ska jag nog gå en mil ^^ Älskar ju att röra på mig så jag tror att detta kommer att passa mig såååå bra! :D Och just nu så mår jag så bra också^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: