Ullaredsresan och första advent :)

Natten innan ullared så tänkte jag , malin och Robbin dygna så vi kan sova hela resan ner men Robbin somnade vid 12 tiden, och jag och Malin småpratade då och då på fb, men  vi båda däckade vid två tiden XD Men vi kom på satt och pratade lite, tror att vi alla nog hann somna innan tierp xD så vi stannade första stoppet i stavsjö  och åt frukost, sov till de andra stoppet, kisspaus och sen sov man när de typ var 1,5 -2 timmar kvar. HANDLA massa skoj och det var så sjukt mkt folk, men vi alla var in 2 gånger, och sen efter middagen så sprang jag och malin in igen, tänkte försöka vara så gott som klar med allting till lördagen.
 
Lördagen vaknade jag klocka 6 för konstighetens skull där nere, och jag var så grymt utvilad! Gick in vid 07.30 och handlade fram till klockan kvart i 9, rätt nöjd med det vi fick med oss :)  och sen gick vi tillbaka för att städa motellrummet och gjorde det klart och sen gick och fika på kafet ^^ sen lagom till bussen öppnade så packade vi ihop våra saker och gick till bussen.
Åt kinabuffe innan vi skulle åka hem också^^ köpte även nya skor för att mina läckte in massa vatten, köpte böcker också ^^ så fick Malin en förtidig julklapp :) Nöjd med resan och stannade till också vid gränna och köpte knäckklubba och lite polkagrisar.  Lyckad resa och  är supernöjd! Alla julklapparna är typ klara :D längtar också redan till nästa gång :D
Min fina gran nu när jag  har julpyntat lite och bytt gardiner, det fattas bara att sätta upp alla julstjärnor i kök, gästrum  kvar :) Får ta de på tisdag då jag är hemma hela dagen :)
Zelda i dag då vi skulle se lite på film innan jag skulle åka till mamma och pappa för att sova där :) Att sova under kudden kan inte vara särskullt skönt x)
Malins asnice stil att sova på en buss :D haha förlåt Malin ^^ Men tyckte de va en  så härlig stil på att sova :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: