Fortsättning av storstädning! + morgondagen

I dag har jag hållt på med städning hela dagen, har lite kvar i köket och sen gick jag loss i sovrummet och lite i vardagsrummet! Och så har jag plockat undan saker! Det har varit så många saker som jag har gjort och det kommer bli riktigt fint överallt!
Sen har jag startat en tvättmaskin och jag ska på  och torka fönster i morgon i stället, blev lite mörkt för fort :P Men det blir nog riktigt bra :D
Jag ska plocka undan lite mer och sen ska jag nog sätta mig ner med examensarbetet som jag fick komplittering på, och det ska bli bra det också :)
 
 
I morgon ska jag ner till Arbetsförmedlignen och in å uppdatera  min den där saken då jag skrev in mig^^
Skulle ha gjort det i fredags men jag jobbade då, så då ville de att jag skulle komma ner denna vecka. Så i morgon ska jag åka ner  :) Känns lite drygt att åka ner bara för någon timme, men det blir gjort i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: