Boken fifty shades of freed/femtio nyanser av frihet!

Nu har jag läst den sista boken utav triologin  om Christian Grey och Anastasia Steel.  Jag älskar bara böckerna! Och jag tror att det var riktigt länge sen jag inte kunde slita mig från en bok som dessa veckor. Och jag har  första boken på G hem till mig på Engelska. Måste läsa böckerna på engelska och jämföra. Och ni som säger att de e porrböcker -.- det är bara skitsnack, visst de e mkt sex, men det är så mycket annat också, underbara böcker i mina ögon och jag kan inte längta mer och se hur de  filmerna kommer att vara! De kommer säkert vara lika underbara som böckerna. Hoppas att de får med lika mycket  som i böckerna som till filmerna ^^ Det var länge sen jag fastnade såhär i några böcker, tror att sist var när jag läste alla böcker var Twilight böckerna! så det var ett par år sedan! Som nu längtar jag bra efter de två sista filmerna, men kan tänka mig att det kommer ta åtminstonde ett år innan nästa film kommer, men läste dock i expressen att film 2 kommer att komma 2017 :/ Så jag hoppas att det inte är sant och att det kommer 2016 så som malin läste någonstans ^^ Så  jag sitter här och håller tummarna och kan inte sluta le, har precis läst ut en bok på ca 600 sidor hur fort som helst! Kan knappt fatta själv att jag har läst ut den på mindre än en vecka!  Så nu är jag på jakt efter nya böcker att läsa :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: