Hundvakt och är hos mamma å pappa

Nu när mamma å pappa är på semester   så har jag varit/är hos mamma å pappa å tar hand om deras hund, Så jag och Rex är här och har sovit här över natten och ska vara här till i kväll då mamma å pappa kommer hem ^^ Båda hundarna ligger utslagna på soffan och snarkar ^^ 
Så jag funderar om jag ska träna eller om jag ska städa lite innan pappa å mamma kommer hem ^^ och sen funderar jag om jag ska ta med båda hundarna ut på en till promenad igen^^Det går faktiskt bra att gå med båda hundarna samtidigt! Vilket jag inte trodde det skulle gå så där bra ^^ Rex har börjat bli lugnare sen kanstreringen ^^ Vilket är riktigt skönt ^^ 
Såhär sover hundarna nu medan man inte gör så mkt annat xD, vi gick morgonpromenaden kl halv 9 och hundarna har legat såhär sen kl kvart över 9 xD
Men de är så underbara hundar  och så lätta att ha å göra med ^^ Å rex älskar att leka med Tuss <3 
I går så gick vi promenad och va ute å lekte massor på gården ^^ En riktigt nöjd Rex och en övernöjd Tuss ^^  Klockan 22 ville tuss gå å lägga sig för att han tyckte att det var dags, så det va bara att lyfta upp han i sägen och lägga sig, sen fick jag konstigt nog sova i fred för Tobbes katt.. Men jag tror att det kommer vara en god natts sömn i kväll då man får sova i sin egna säng ^^ 
 
Jag har gjort lite armband  också ^^ vilket är kul att att pyssla med ^^ jag gjorde ett till Robbin  ^^
Så han blev glad över det eftersom det stod zenowix^^ haha men han sa att de va lite gay att ha på sig xD men snart får jag hem rätta pälorna så då ska jag göra ett nytt åt han ^^ så får man se va han tycker om det ^^ Funderar på att göra lite roliga armband med namn på ^^ Så då har jag något att pyssla med när jag bara går hemma ändå ^^  nej nu ska jag kolla på desperate housewives klart ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: