sömnlös natt!

Jag sov någon timme då jag å gubben gick i säng. 22.30 så gick vi å lag oss och sen  vaknade jag 00.30 av att de först var för varmt och sen att jag bara inte  kunde sova -.- älskart! 
I morgon ska jag försöka lägga upp bilder på bloggen på de jag har fått  i julklapp. 
Idag har det inte riktigt passat att göra det. Längtar faktiskt  till det blir  så dags att vi ska åka till mamma å pappa för att fira jul! Och få träffa tuss  och missarna där^^
Och sen 26 ska vi åka till svärmor å de ska bli sjukt kul^^



Denna fick jag  av robbin  i julklapp 



Ja ska man kanske försöka att sova så man orkar upp i  morgon? Kanske försöka överraska robbin med frukost  på sängen. Om han nu vill äta frukost  x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: