Tisdag- Tandläkarbesök (Y)

Jag ställde klockan på 8 för att hinna med att gå med Rex på en långpromenad och sen äta frukost( har haft så svårt att få i mig frukost på morgonen -.-). Dock va de jäkla drygt att kliva upp då  man inte alls har sovit bra i natt. Men hoppas på  bättre  sömn i natt.
 Hos tandläkaren va de undersökning  och då hade lagning lossnat så jag ska tillbaka på fredag å fixa å lägga i nytt..
I dag ska jag göra köttfärsås å spagetti till middagen. Kommer inte vara hemma i morgon då Robbin kommer hem från jobbbet, då jag ska i väg på bio med Malin :)  En mysdag  på stan och umgås lite med henne :) Kan behövas i bland :)
 I dag ska  jag lägga in räkningar och så ska allt dras i morgon ^^ Så är alla räkningar betalda så har man de klart :D
Jag ska greja lite i lägenheten och försöka komma i ordning lite med alla saker vi har :P
Undrar om det ska bli dags att göra lite nytta kanske :)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: