åker buss!

På väg hem  från ullared  och vi har nog passerat Norrköping  tror jag☺ längtar  mest  hem till  hunden  och katterna och sen tacka amanda som har haft rex och katterna. Så  jag köpte två  rullar  ballerina   kakor 😄 och köpte  saker  till  barnen i vår familj 😄robbins syskonbarn  ^^ 
sen hjälpte  mamma mig att hitta något till  malin  i födelsedagspresent  och jag  tycker  att de va en riktigt bra sak ^^ jag köpte även  töjningar 😉 2mm och 3 mm^^ 

Sen  längtar jag till  jag träffar jenny och får  skivan  som linus signerade  😄 tack jenny att du var så  snäll att du köpte skivan  åt mig ^^ 


Fick  denna av jenny när  hon hade  fått autograf  åt mig 😄love 😍 

Skriver   mer när  jag kommer hem  😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: