bedövad upp till ögonen!

Det känns som om jag har blivit bedövad hela vägen upp till ögonen efter besöket hos tandläkaren! Men det va i af så pass så jag inte bara "kände" efter. Det hade varit något tryck på tanden som tandläkaren förstod att jag verkligen hade riktigt ont. men nu är det lagat och ska dit sen och göra en rotfyllning😷 så det kan bli bra så småningom! och nu kommer jag få äta lite ipren i några dagar till så jag inte ska få ont eller så. Så nu sitter jag duktigt och väntar på bussen och ska hem till junior och ta han på en promenad och sedan blir det hem och sova. Och hoppas att det kommer något kul på posten😁

i dag ska jag försöka plugga lite också. inför slutspurten! för i morgon är provet och jag hoppas att jag kommer att kunna de mesta! Men det känns relativt bra med att kunna skrapa ihop några poäng i af😇😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: