Spelat och haft en riktigt myslördag😄

Först väcker mamma mig med att hon kommer med nya julgardiner och sen att jag fick min hushållsassistent😄. Sen har jag spelat spel med robbins vänner. Spelade med andra ord, cube och disney tp😄. Vi åkte till skärplige och åt pizza och då va malin och simon med 😆 så jäkla härligt med spel och bara umgås med mämmiskor!!😊 och nu mer på kvällen så fick man träffa robbins små syrror och äldsta systers kille^^ Och nu har jag precis slutat spela lol med malin, simon, plupps och robbin☺ Det har verkligen varit en bra lördag med massa trevliga människor och sen att få prata med en av sina bästa vänner är inte helt fel de 😊.
Busan ligger och snarkar i sovrummet och det låter så jäkla kul xD haha^^ och rex ligger under sängen och småskäller xD haha so funny xD
I morgon är det första advent och då blir de att julpynta och sen plugga och slå in de två sista julklapparna😄 jag känner för första gången på länge att det känns roligt med att julen kommer ^^ Att få ge julklappar till de nära och kära:)

Längtar också till på fredag eftersom mollie gick vidare, eller längtar mer kanske man ska skriva^^Så tagga om för nästa helg för massa trevligheter^^ och det kommer så mycket roligt att se framemot nu😄😉

Det är över 5 månader sen vi gifte oss och de känns knappt sant xD Det går så fort med tiden nu, och ju äldre man är ju fortare går ju äldre man är 😧 Men livet leker just nu för tillfälle ^^ och jag längtar så mycket till vi ska åka på smekmånad också, om nu robbin kan vara den som kollar med mig så vi kan planera xD haha 😄 Men det kommer bli en liten överraskning för älsklingen i kväll, glass och kolasås 😄😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: