Sista redovisningen på G!

Hade tydligen fel i går att det var min sista redovisning i går, utan den är i dag, vilket känns hemskt i dag eftersom jag känner mig väldigt osäker. Men i bland får man känna av det och jag ska försöka göra det bästa utav situationen  och köra på  och hoppas att jag inte har missuppfattat det allt för galet! xD  Men läraren är  så stöttande så det känns riktigt  bra ändå att göra, fast jag är nervös inför detta.
Jag har gjort en supersnygg powerpoint som jag ska använda mig utav, och jag hoppas att det kommer att gå superbra och att jag lyckas relativt!
Har ju inte med så mycket om bakrundsfaktan utan mer mina reflektioner. Men fan, de får gå som de går i dag.Sen ska jag ge mig på en tenta på fredag som är omtenta. Skönt att få sommarlov efteråt! Eller ja jag har hemstudier, men det är helt okej för min del.  aja ska kila vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: