Torsdag :)

Jag vaknade redan klockan 8 :) Och det gick riktigt bra för en gångsskull ^^ kände mig inte så där jättetrött vilket är skönt ^^ Jag gick på en halvlångpromenad med rex och han verkade riktigt nöjd^^  Så ska välla ta mig en promenad  som är betydligt längre sen ^^
Det är riktigt underbart nu! Känner mig nog mer levande än vanligt i dag^^ känns underbart!  I dag är energin på topp och jag känner bara att jag helst bara vill skrika rakt ut och känna mig mer lycklig ^^ Eller ja, jag är redan riktigt lycklig ^^
 
I dag så satsar jag på att överraska älsklingen så mkt som möjligt ^^ Håller på att städa hela lägenheten för att han ska bli riktigt överraskad då han kommer hem tänkte jag ^^ Men tog mig en liten paus^^ nu när jag sitter här ^^
 
I går så var jag en sväng till Tierp, jag satt ljus hos Farmor som fyllde 82 i går.. Eller skulle fylla 82 år, saknar henne som tusan faktiskt. När jag väl var där så kände jag mig lite uttittad av en som jobbade där:P jag är inte så bra på att tända ljus om jag säger så :P haha, personen måste ha funderat på va jag gjorde när jag försökte tända ljuset så länge :P haha :P
Men det gick bra tillsist ^^ Så satt jag där en liten stund, typ och pratade med henne och farfar såklart! Men det kändes så konstigt att jag sa grattis till någon som jag inte ens kunde se längre, eller att jag  va vid minneslunden och sa det.
 
Mer i går ?
Jag och Malin handlade tillsammans och pratade lite, jag och robbin skulle äta våfflor till middag så det va jag ner och köpte saker till^^  Sen va jag också och hämtade papper från komvux ^^ Så jag kan söka några kurser därifrån ^^ Som jag tycker lät intressanta ^^ Ska bara se nu vilka jag ska välja ^^
På kvällen så gick jag en promenad med Malin och pratade lite skit ^^ Och snart äntligen får jag köpa min nya mobil :D
 
Nej, ska fortsätta städa nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: