Pluggning är nog inte den starkaste sidan hos mig :/

Jag har verkligen skrivit massor nu på mina papper som jag sen ska kunna plugga in ^^ Men det kommer nog att bli bra då jag väl ska redovisa ^^
Jag har kört ett lolgame med malin och simon ^^ De va riktigt najs och jag blev riktigt nöjd med  det jag lyckades med att göra ^^
I dag så kom robbins storasyster ut med hennes man och sina två hundar^^ de skulle fira älskling ^^  Så kom robbins ena lillasyster också med dit^^och hans bonus mamma ^^  så det va riktigt trevligt att prata med dem, även va robbins storebror och hans kompis också med^^
Vilket  är lika trevligt varje gång med gott fika ^^
Elin är jätteduktig med supergoda bakverk! Hon hade gjort en supergod cheesecake :D Hon är verkligen grym på att baka :D
 
I morgon blir det efterlängtade Uppsala med min bästis Malin ^^ Ska bli underbart skoj att man ska få umgås lite med henne och sen bara få ha de riktigt bra^^  Men jag ska lägga mig och ta min laptop och kolla på en film ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: