Söndagen!

Lite trist att helgerna går så förbannat fort! Men jag ska i af ta vara på dagen i dag innan i morgon då de valkas jobb^^ Jag känner mig lite säkrare på vad det är jag ska göra. Och jag hoppas verkligen att jag kommer att käna mig bara säkrare och säkrare ^^
I dag ska jag försöka hinna göra de mesta, tycker att man knappt hinner med allting som ska göras! Så det kan bli en bra sak att tänka på :) Jag är ändå glad att jag har lite saker som jag känner mig säker på att jag gör rätt, men inte allting kanske som känns sådär jättebra att jag gör. Men jag tänker säkert för mycket också :/ Men jag kommer att vara glad att jag ändå kommer att kunna tjäna massa pengar ändå^^  Och att få mycket mer erfarenheter som jag har fått under dessa två veckor jag har jobbat hittills! :) Och visst, jag är väldigt trött efter dessa, men känner på mig att jag kommer känna mig mycket piggare i mogron då jag ska jobba. Men dagarna går så fort jämfört med vad jag är van vid :P haha, det är verkligen skillnad än att vara hemma om dagarna och sen att karln kommer hem och då blir det middag :P Men det är skönt att man får jobba och veta att man har gjort något vettigt under dagarna :)
 
Jag kan knappt fatta att det snart bara tre veckor kvar, på tisdag är det prick tre veckor till vi gifter oss! Och det känns som om det inte är sant! haha,man har gått och väntat på det så länge så det blir alldelses knasigt xD Men jag längtar samtidigt, att ha den som är min bästa vän  som min livskamrat :), och det kommer bli ett underbart år 2014 som de redan har visats sig vara. Fått sommarjobb, blivit vikarie på mitt jobb, gifta sig, åka till irland, fått  gå på mellofestivalen finalen, gaddat mig och sen fått så bra kontakter med andra människor :)
 
Jag älskar mitt liv just nu, det är mycket bra saker som händer och jag är väldigt glad över så många olika saker :) och jag kan knappt fatta att jag i stort sätt kommer att få en hel månadslön xD haha det är nog det som jag inte riktigt kan fatta en :P Men det är också skönt att kunna få egna pengar som jag själv har jobbat ihop :) aja ska åka och handla lite ^^ CHOCKLAAAD!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: