Lördag^^

I dag så åkte jag och malin in till Gävle, då blev det att shoppa smink och fika :) Så det var riktigt mysigt att göra :) Sen kom våra pojkvänner in och så handlade vi lite på öb och rusta ^^ Det vart en helt perfekt dag med massa av prat och kollat masskor ^^
Vi hittade relativt mycket saker och jag har nästan köpt allt smink till bröllopet ^^ så det är två saker till jag ska köpa i smink väg ^^  i dag köpte jag :
*Foundation
*Eyeliner
*penslar
*Ögonskuggor
Och jag fick bra hjälp att välja va jag skulle ha och att man fick bra hjälp inne på kicks också ^^men det som jag skulle bara behöva köpa nu är :
*Puder
*Kajalpenna ^^
 
Sen är mitt smink fullbordat ^^, sen handlade vi ju på ÖB, så då köpte vi i stort allting som vi ska ha till efterfesten och till bröllopet, inom muggar,tallrikar och bestick, samt fina servetter och dukar som vi ska ha på borden ^^ Det va mys att älskligen och jag kom  i håg så bra fast listan låg hemma ^^ Så nu är det bara lite saker till som ska fixas^^ Sen så blir det inte så mkt mer som man ska behöva tänka på som de ser ut, och jag kommer nog vara skapligt trött där på bröllopet xD ska jobba dagen före och sen de sista tre dagarna på den veckan :P sen blir det också efterfest där man har massa roligt man ska göra ^^ Så jag kan ju inte göra mer än att längta ^^
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: