OJOJ!

Det har hänt så mycket under de senaste inlägget! Jag är ju gift nu och fick en superbröllop! Och efterfesten lika så! :) Vi har haft en sån bra supervecka och jag hade inte kunnat få en bättre brällopsvecka :) Sen så efterfesten va också kanon! Det var något man inte kunde missa. Så jag kände att mina två dagar och människorna som kom gjorde verkligen min dag! på efterfesten och på bröllopsdagen.
Jag vet inte heller riktigt vad de jag är ska tala om efter alla dagar heller. Det är lite sådär hemligt och så. Eller ja, kanske inte hemligt, mer att man inte kanske vill tala om exakt allting som man har gjort under denna helgen ;) DEt är ju orick en vecka sen man vart gift och det känns verkligen som om det kasnke bara har gått några dagar.
 
Men kan ju ta allting från början^^
Måndag:
Tar mig först och jobbar, så kommer stina efter jag har slutat jobba och hon och Malin sov hos mig, för att dagen efter så skulle  de hjälpa mig iordning till den stora dagen! :)
Så vi hade lite tjejkväll med popcorn och kollade på tv, så det va ett bra avslut utav jobbdagen^^
Tisdagen:
BRÖÖLLOP! Va klarvaken klockan 8 och Även malin va vaken redan då ^^ Så vi började göra oss iordning vid 10 tiden efter vi hade varit ute och lekt och gått med Rex ^^
Då började man fixa mitt hår som blev riktigt fint och jag trivdes massor med det ^^ Hela allting blev så vackert ^^ Och tiden gick verkligen undan! Kände mig verkligen hur nervös man va och att man inte alls visste vart man skulle titta när man gick till altaret ^^ Fin sång och en underbar dag att minnas. Det är så sjukt att den redan är över känns det som, men hade en underbar dag med släkten och familjen.
Vi fick många fina bröllopspresenter och en riktigt underbar dag! Malin, simon och stina gick hem hit och tände hela sovrummet med ljus som jag skulle överraska älskling med till han kom hem^^
 
Onsdagen:
Vaknade på morgonen då jag skulle upp och jobba, ser jag en lapp där älskling har skrivit morgongåva du får 500 kr till tatuering <<<333 ! visste exakta bästa saken! haha^^ Fick ju även 500 kr i födelsedagspresent till tatuering^^ Så det blev jag riktigt glad över ^^
 
Sen om vi hoppar till lördagen:
Vi var och fixade inför efterfesten hos malin och simon, tog dit kakor, tårtor och alla andra tillbehör vi skulle ha och göra. Sen började det droppa in folk vid halv 2 och det  vart kanon, på kvällen då vi alla hade kommit lyckades vi ha en riktigt underbar kväll! Och jag har nog aldrig haft det så skoj som jag hade det då^^ Dagen efter vart jag inte ens bakis ^^ haha ^^ Men ska göra mig klar för sängen nu ^^  jobb i morgon som gäller ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: