Jobb!

Det kommer att bli jobb denna vecka också, vilket ger mig bara mer pengar till nästa löning! :)Så det kommer bli perfekt nu när man har börjat planerat minnestatueringen igen :) Så det kommer att komma bra till hands nu i af :) Och sen är det också skoj nu när man har börjat planera lite inför smekmånaden också :) Det kanske inte är så lätt för oss båda att bestämma oss vart vi ska åka så man får ta de pöonpö så vet man tillsist vart man ska åka :) Jag har så många idéer på vart man vill åka men får se^^ Så det ser ut som nu att det kommer att bli två resor utomlands under detta år! :) haha, ska faktiskt bli skönt att få komma i väg och bara umgås med sin man för första gången utomlands ^^ Sen är jag sugen på att dra till london :P En sista minuten med malin ^^ Men de e något vi bara snackade lite smått om xD haha men de skulle vara grymt najs! :) 
 
Sen är det ju också en vecka sen vi gifte oss också i dag, så det känns jäla knas att det går så jävla fort :P haha.. Men ändå känns det bra, slipper heta dahlström och förknippas med släkten. Det är så jävla mkt skit och då tänker jag inte lägga energin på det ^^ Så jag tänker blicka framåt och leva mer i nuet och tänka på vad jag vill göra med mitt liv mer efter skolan :) 
Aja, nu ska jag faktiskt gå och grilla med Malin, simon och robbin snart ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: