Onsdag

I dag så fick jag åka bil in med malin och simon ^^ Va snällt av dem, men de skulle också till gävle så det va ju tur de då ^^ 
Så tack snälla för att jag fick åka med^^ 
Sen i dag då? jag har snart min grupp som jag har sista gången nu, lite sorgligt men helt okej ändå, det kommer vara tråkigt att man inte har denna att se framemot. Men samtidigt så är det skönt att få komma hem i normala tider igen som vanligaste ^^ 
Så det kommer vara blandade känslor ^^ Men det kommer nog bli bra ändå^^ Veckan har gått sjukt fort och det känns som om det bara är måndag eller något :P  hahah ^^ 
I helgen blir det lan och jag ska försöka hinna plugga lite där imellan också ^^ Så det blir saker som blir gjorda i alla fall som de ska bli ^^ Ska börja läsa boken som jag ska ha en hemtentamen på ^^ 
Sen så kommer det bli extra kul sen också just i vår^^ Det är så många saker som jag och robbin ska göra och bara ha kul ^^ Det kommer att bli så underbart! :D 
Men i dag då vi åkte in till Gävle så satt vi och pratade om Irland, vad vi ville göra och vad som fanns att göra där ^^ Så det är ju tur att vi inte åker än på ett tag ^^ Så vi kan kolla upp ALLT vi skulle vilja göra och sen planera ut efter det ^^ Men man får ta en sak  i taget och se vad man känner för ^^ 
Men nog prat om detta:P Blir bara så uppspelt över det ;D!
 
Robbin lät mig  få sovmorgon, så han tog Rex och så. Men sen när han satt sig för att spela diablo så väckte han mig :P haha tack älsklingen för den sovmorgonen :P haha,men det va en snäll tanke bakom allting i alla fall ^^ Så nu sitter jag i skolan och väntar på att min grupp ska börja, den börjar snart så det blir att stänga av datorn och bege sig till salen man ska vara i ^^ haha men de kommer nog gå fort i dag ^^ 
 
Aja skriver nog mer i morgon ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: