Laaan ^^

Denna helgen blir det bara lan,  och det ska bli skoj! Det ska bli riktigt kul att få spela och bara inte tänka på något, men ska också så klart plugga det sista då innan man ska ha grupparbete på måndag. Det kommer att bli en riktigt bra nästa vecka känns det som. 
Jag och robbin fick våra nya förlovningsringar och de va supervackra! Fick en fin överraskning då när man   va hemma och såg den fina ringen ^^
 
 
I dag var jag till Tierp och fikade med malin^^ Träffade två av mina kusier då jag skulle gå och möta malin vid tåget! Det va riktigt kul ^^ OCh sen då jag och malin skulle handla mat till lanet träffade jag två av mina farbröder och  min andra kusin! :) Så det va riktigt skoj att träffa dem ^^ 
Det va en riktigt roligt att få fika och bara prata en massa med malin, alla våra pratstunder  är alltid lika trevliga ^^ 
Men snart ska vi börja spela lol igen och  jag kommer att somna snabbt sen då jag kommer gå hem och lägga mig  och funderar på att låta Rex  sova i sägen och robbin   blir glad ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: