Kväll

Kvällen, har gått jävla fort, kan inte komma och tänka på så mkt andra saker just nu,  men vi ska snart se film och sen ska vi nog sova. Just nu så sitter jag bara och har världens klump i magen. Alla negativa saker som händer och saker som tär på mig så fruktansvärt. Men jag behöver nu bara sova, och behöva tat lite lugnt, det har varit för mkt saker som händer just nu och jag känner mig bara som att jag inte har så mkt annat  som jag kan säga eller göra, känner mig bara så jälva nere, har inte nått botten men känner mig inte sådär jätteglad.
Jag saknar bara i bland då man va yngre, hade ju inte direkt samma problem som man har i dag. Det är så sjukt mkt olika saker sm händer om man jämför med förr i af.
Det känns riktigt konstigt med andra saker, jag vet inte alltid va jag ska tycka eller tänka med saker. Det tär ju på  mig att jag inte alls vad jag ska känna snart heller, jag har inte så mkt att säga till om då det är mina egna saker och saker i mitt liv som händer. Så som det känns just nu i af.Ja, jag är negativ! Jag känner bara att jag inte pallar så mkt mer när de som ska komma och säga hur jag ska göra saker och hur jag ska sköta allting.
Bus har kommit och ser att matte inte är på sitt bästa humör och att det är något som inte stämmer med matte.  Så hon har börjat lägga sig i mitt knä för att hon känner välla på sih att det är något i luften igen som hänger.
 
Malin och jag va ute och gick, pratade massa skit och om saker som verkligen behövs. Det är något jag behövde och få spy ur mig lite dryga saker som jag kände inte stämde överrens  och kunde bolla lite idéer med henne och få höra hur hon tyckre och tänkte över vissa saker. Jag har ju också rensat min Fb, vilket också behövdes, skulle behöva rensa så mkt mer,  så får se om jag ska göra det. Och när jag har tid att göra det, för i morgon ska jag plugga som en dåre, och börja skriva på min bokrecension också^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: